Saturday 4 April 2015

BELAJAR MEKAP PERCUMA - KELANTAN

Assalamualaikum...

hai semua...

Entry kali ni agak menarik kan?..hehe.. untuk pengetahuan semua, saya telah pun sah bergelar seorang Perunding Kecantikan Mary Kay pada bulan lepas, Mac 2015.. Saya merasakan cukup bertuah kerana salah satunya ialah saya dapat menimba ilmu semasa latihan diberikan selama 2 hari.. wahhh....diberi latihan la...ye betul...jika anda ingin menjadi beauty consultant Mary Kay, anda akan diberi latihan dan ilmu yang cukup mengenai Mary Kay..

ok saya terus kepada topik yang ingin saya sampaikan iaitu BELAJAR MEKAP SECARA PERCUMA.... wahhhh...ini lagi menarik.. saya akan memberikan khidmat mengajar mekap dan sesi konsultansi penjagaan kulit wajah secara PERCUMA kepada yang berminat di area KELANTAN sahaja ye..

so,,kalau anda berada di area Kelantan, cepat-cepat hubungi saya ye untuk tahu dengan lebih lanjut...cepat-cepat sementara tempahan kelas belajar masih dibuka.. 

hubungi saya di talian, 010-9763461 (ATIKAH)







semasa menjalani latihan beauty consultant Mary Kay, dapat sijil lagi tau...hehe







ni ialah penampilan Beauty Consultant Mary Kay..




semasa di booth Mary Kay bertempat di Kompleks Balai Islam, Kota Bharu, Kelantan


ok tu je entry kali ni..jumpa lagi ya... 


Assalamualaikum,.....

1 comment:

  1. Merkur 3-PIN Double Edge Razor with Extra Thick
    JT-T-Lite-T-Slide-Thick-Handle Double-Edge Razor titanium 3d printer with Extra Thick titanium bikes Handle, titanium blue Chrome Finish, Chrome - Matte samsung galaxy watch 3 titanium Finish, titanium tv Chrome. Rating: 5 · ‎3 reviews · ‎$34.95 · ‎In stock

    ReplyDelete